قرصِ قَمر...

شرح ندارد!

قرصِ قَمر...

شرح ندارد!

دلم؟

دلم دویست سیصد هزار تومن پول می خواهد، حالا یا کمتر یا بیشتر. دویست سیصد هزارتومنی که خرج کردنش به هیچ کجای زندگی ام نباشد. دویست سیصد هزار تومانی که اضافه باشد؟ نه، دویست سیصد هزار تومنی که از خرج کردنش پشیمان نشوم،

که از بیخودی خرج کردنش عذاب وجدان نداشته باشم...

بعدش بروم فرازمند. انقدر کتاب شعر و رمان نوجوان بگیرم که بمیرم. جامدادی و جینگیل جات هم میخرم، ربان های رنگی رنگی و کلی کاغذ کادوهای قشنگ هم می خرم، دفتر هم میخرم احتمالا، و شاید یکی دوتا کاکتوس کوچولو و یک چیزی هم برای رینبو:)

  • خاتون

نظرات  (۱)

  • سهیلا (کاتارسیس)
  • ای جاااااانم 😍😍😍 آی گفتی. تموم اینایی که گفتی غیر از موضوع کتابهایی که گفتی رو دوس دارم. کاکتوس که فوق العاده ست.
    یه مجموعه کوچولو کاکتوس دارم که باهاشون عشق و زندگی می کنم.
    کتابهای روانشناسی و پزشکی رو خیلی می پسندم. اونم تخصصی نه متفرقه 😉
    رمانم دوس دارما اما اونم روانشناسی یا فلسفی باشه. مثل کتابهای یالوم یا گوردر😍
    لوازم تحریر هم که دیگه کشته مرده ش هستم. 😊
    به خاطر همین حسها و شور و انرژیهاست که می خوام شاغل باشم خانوووم.
    پاسخ:
    عزززیزم...