قرصِ قَمر...

شرح ندارد!

قرصِ قَمر...

شرح ندارد!

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

لطفن باور کن. من خیلی ایده آل نیستم. حتا ایده آلِ خالی هم نیستم. ایده آلِ تعریف شده در ذهن تو، شبیه من هم نیست. فعلن هم ک قصد تغییر ندارم. مشکل روانی هم ندارم ب خاطر اینهمه پس زدنی ک می بینی... من پر از احساسات داغ جوانی ام... خیلی پر... خیلی خیلی پر... نا متناسب می شویم با هم. می خواهم بگویم قضیه این برتر بودن یا نبودن کسی نیست. قضیه این است ک حجمی از احساسات من در حجمی از تو جا نمی شود. لبریز می شوی. و بعد از مدتی از بین می روی... مثل همه.

.

.

-ویرایش شد!

  • خاتون

آمدم نوشتم آدم نباید تکراری باشد.بله. خوب است ک ما خیلی چیزها نباشیم و حواسمان ب خودمان باشد و بیشتر از این مراقب خودمان و احساس ها و لبخندهایمان باشیم و اینجور چیزها. ولی خب تکراری شدن فعل آشنایی است ک صرف می شود برای مایی که اسم همگی مان آدم است. خیلی چیزها برای زندگی کردنمان تکراری می شود در فرایندی ک نامش زندگی است. زنده بودنمان، غذا خوردنمان، خوابیدنمان، لباس تن کردنمان، لباس شستنمان، علایقمان و همه چیزمان، نه تنها برای خودمان، بلکه برای همه یمان تکراری هستند. ما برای خودمان تکراری هستیم. بدجوری هم تکراری هستیم. و اگر در دنیا قرار بود فقط خودمان باشیم آخرش مجبور می شدیم خودمان را حلق آویز کنیم از چارچوب آش‍‍‍بزخانه ای، بالکنی، جایی. چرا ک همه چیز ب طرز خیلی غیر باورانه ای مضخرف و کسل کننده می شد. می خواهم بگویم من هم با فروه‍ ر راجع ب تکراری شدن زندگی مان خیلی زیاد موافقم. و اینکه تکراری شدن اصولن یکی از ریتم های زندگی است و... ولی می خواهم بگویم این خوب است ک زندگی را هر چقدر هم کوتاه جستجو باید کرد. این خوب است ک آدم مجبور شود کلی حس خوب و خوشحالی را در خودش جا بدهد و در مواقع خاص طوری بروزشان بدهد ک برای خودش جالب باشد چ برسد برای سایر افراد. این خوب است ک آدم برای دیگران جالب باشد، ک هر از گاهی ک فکر می کند زیادی دارد تکراری می شود برای همه، استراتژی هایش را عوض کند و لبانش از درون لبخند بزنند مثلن. این خوب است ک تکراری شدن برایمان نشود یک عادت، مثل ده هزار عادت روزانه ی دیگر. این خوب است ک آدم برای دیگران جالب باشد و در زمره ی آدم های کسل کننده و نچسب و افسرده قرار نگیرد. این خوب است ک آدم حواسش باشد در کدام زمره قرار می گیرد. القصه این ک حواستان باشد : )

.

برچسب:

آیا 45 روز ننوشتن من را از نوشتن آنچه ک ب نظر خیلی از شما ها کوچکانه و مضخرف است، دور می کند؟ خیر. بس بگذارید تا زمانی ک همینطور دلم فقط بیشرفت می خواهد ولی حوصله ندارم حتا اتاقم را مرتب کنم بیایم اینجا و چرت و برت بنویسم.

  • خاتون